Pro-actieve 24/7 service voor een veilig gevoel

Wij begrijpen dat het vervelend is als uw installatie niet optimaal functioneert. Bij storingen doen wij dan ook ons uiterste best om u zo snel mogelijk te helpen. Daarnaast doen wij er juist alles aan om door middel van preventief onderhoud storingen en calamiteiten te voorkomen.

Wij beschikken hiervoor over een ca. 45 medewerkers sterk serviceteam. Binnen dit team zijn goed opgeleide en gecertificeerde servicemonteurs werkzaam, waarbij de kwaliteit van de uitgevoerde werkzaamheden bewaakt wordt door onze technische inspecteur. De in te zetten monteurs zijn overeenkomstig de eisen van de rijksoverheid VOG gescreend (Verklaring Omtrent Gedrag).

Met dit team kunnen wij een landelijke dekking bieden en met behulp van een aantal steunpunten zijn we ook actief in België, Duitsland en Luxemburg.

Persoonlijk contact met u is voor ons erg belangrijk, daarom krijgt u als klant een vaste Relatiebeheerder toegewezen. Deze Relatiebeheerder behartigt uw belangen en is uw vaste aanspreekpunt binnen onze organisatie.

Preventief onderhoud

Onderhoud van uw installaties is noodzakelijk om deze in een zo goed mogelijke staat te laten functioneren. Een goed draaiende installatie is niet alleen van belang voor de bedrijfszekerheid, maar is ook zuiniger in gebruik en gaat langer mee.

Ook ontzorgen wij u door de wettelijke eisen waaraan uw installatie dient te voldoen standaard mee te nemen in een onderhoudscontract.

Een greep uit de wettelijke keuringen die ons serviceteam voor u kan verzorgen:

  • SCIOS inspecties aan grote stookinstallaties en gasleidingen (> 100 kW)
  • inspectie van brandblusmiddelen
  • testen van sprinklerinstallaties
  • inspectie van keerkleppen
  • de inspectie lektest voor koelinstallaties
  • EPBD keuringen
  • WKO installaties

Ook verzorgen wij voor diverse klanten het beheer van de totale technische installaties. We kunnen u dus op alle gebieden ontzorgen.

Correctief onderhoud

Voor storingen zijn wij u 24 uur per dag, 7 dagen per week graag van dienst.

  • Telefoon Servicedesk: 030 - 248 3033 of (alg. nr. 030 - 248 3030)
  • Fax Servicedesk: 030 - 248 3032 *
  • E-mail Servicedesk: service@warmtebouw.nl *
    * Uw e-mail en fax worden alleen binnen kantooruren gelezen.

Naast de traditionele contractvormen werken wij voor een aantal opdrachtgevers middels SLA (Service Level Agreement) contracten.
Deze prestatiecontracten bieden u als klant een gegarandeerde kwaliteit bij een optimale verhouding tussen onderhoudscycli en storingsbezoeken met daarnaast een juiste feedback met optimaliseringstraject richting componentenkeuze.

Beheer op afstand

Veel installaties die wij in beheer hebben zijn aangesloten op het GBS (Gebouw Beheer Systeem). Dit geeft ons de mogelijkheid om op afstand storingen uit te lezen, te verhelpen of in goed overleg instellingen (als bijvoorbeeld kloktijden en temperaturen) aan te passen. Er kan ook voor gekozen worden om urgente storingen door te laten melden, zodat we hier 24 uur per dag, 7 dagen in de week adequaat op kunnen reageren.

Door gebruik te maken van afstandsbeheer kunnen wij niet alleen sneller reageren en kosten besparen, maar wordt ook het milieu minder belast door te besparen op transportbewegingen.

Met de 24/7 support van Warmtebouw weet u dat u snel en adequaat geholpen zult worden, mochten zaken niet meer naar wens functioneren. Dat geeft een veilig en vertrouwd gevoel. Bel onze Businessunit Manager Service & Energiebeheer Dick Vroege op tel. 030-2483030 of klik op onderstaande button om meer te weten te komen hoe onze service- en beheerdiensten u kunnen ontzorgen.