SERVICE 24/7

Met ruim 60 servicemedewerkers heeft Warmtebouw als doelstelling het 24/7 ontzorgen van de opdrachtgevers op het gebied van service, storingen, onderhoud en technisch beheer. Storingen of klachten worden eerst via teleservice op afstand beoordeeld en zo mogelijk verholpen. Indien nodig komt er een servicemonteur ter plaatse.

ONDERHOUDSPLANNING EN UITVOERING

Op basis van een conceptjaarplanning zal, na overleg en goedkeuring van de opdrachtgever, het periodiek onderhoud worden uitgevoerd aan de in de overeenkomst opgenomen installaties. Hierbij is het streven om alle werkzaamheden en onderhoudspartijen zoveel mogelijk in een aaneengesloten periode te laten uitvoeren. De jaarplanning is in uw klantportal inzichtelijk en wordt altijd nog vooraf gecommuniceerd.

MJOB MEERJARENBEGROTING

Op basis van constateringen (condities) vanuit het planmatig onderhoud, heeft Warmtebouw de mogelijkheid om voor u een up to date MJOB op te stellen.

MINIMALISEREN VAN STORINGEN

Door het uitvoeren van preventief onderhoud door goed opgeleide servicetechnici met de juiste competenties worden storingen zoveel mogelijk voorkomen. Indien er tijdens de uitvoering van het onderhoud storingen of gebreken worden geconstateerd, dan worden deze zo mogelijk direct opgelost. Hierdoor worden extra kosten veelal voorkomen en is er minder overlast.

COMMUNICATIE EN RAPPORTAGES

Warmtebouw heeft een volledig geautomatiseerd servicebonnen verwerkingssysteem; aan- en afmeldingen van werkzaamheden vinden digitaal plaats.

Alle servicemonteurs zijn uitgerust met tablets waarmee de storing- en onderhoudsrapportages digitaal aangemaakt en verwerkt worden. Deze rapportages worden, zodra de monteur het rapport laat aftekenen en het werk gereed meldt, real-time per email in PDF aan de opdrachtgever verzonden. Zo bent u altijd direct op de hoogte van de status van de werkzaamheden, eventuele bijzonderheden en eventuele restwerkzaamheden. Tussentijds periodieke managementrapportages zoals historie van storing, responsetijden, kostenoverzichten kunnen wij in overleg voor u verzorgen.

– UITGELICHT PROJECT

warmtebouw realiseert circa 3 mediamarkt vestigingen per jaar. Bekijk hier ons laatste project.

– ARTIKEL

Het effect van thermisch comfort en arbeidsproductiviteit

MEER WETEN?

Bel ​of stuur een mail om meer te weten te komen over wat we voor u kunnen betekenen.

TELEFOON

WERKEN BIJ WARMTEBOUW

BEN JIJ: EEN ECHTE PROBLEEMOPLOSSER EN HOU JE VAN AFWISSELING?

Bekijk dan eens onze vacatures.